jag försöker verkligen

| Postat i: SannaNilssonLidin, tankar & känslor
0
 
Kortfattat
Jag är extremt lycklig med hur mitt liv ser ut, speciellt med personerna jag spenderar all min tid till.
Jag är tacksam för allt folk gör för mig, hur jag blir behandlad och alla som faktiskt finns där för mig.
Trots allt detta så är tankar tillbaka, och starkare än någonsin.
Jag är så himla nära på att ramla bakåt till gamla vanor.
Panikattackerna har även dom smygit sig tillbaka in i mitt liv.
Men den här gången frågar jag iallafall om hjälp direkt...
 
Annars då?
Jag har varit till vårdcentralen i två omgångar och lämnat 5 rör och tagit EKG.
Varit till skolan och bl.a hållt tal om synen på kvinnokroppen (kan lägga upp den senare här på bloggen), kammarorkester rep, Luleå orkesterförening rep- därav även en konsert och sen även lite festande.
 
Utöver det väntar jag just nu på ett förnyat recept på Levaxin, nationella prov i Svenska 3 samt ett möte på CS mottagningen på psykiatrin.
Hittills till jag försöker verkligen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: