för mycket känslor, för få ord

| Postat i: SannaNilssonLidin, tankar & känslor
1
Jag har så mycket jag vill säga. Saker jag vill skriva här, som jag vill få ut och få andra att veta om. Få andra att förstå, men jag får inte ihop orden. Jag får det inte att passa ihop. Ingen en förståelse.
 
 
Annars så har jag varit förbi Boden med morfar, bröderna och Emma, umgåtts med Florence, sett hockey matcher, haft folk som sovit över hos mig, fika på stan med vänner, shoppat, gick ut på allstar med Joefin och Florre, stallet, orkester rep efter orkester rep, konsert genrep, arbetsförmedlingsmöte samt möte på vuxenutbildningen.
Dessutom så har jag faktiskt öppnat upp mig helt för mig kontaktperson, med hjälp av underbaraste Amelia! Saker som bara 2 personer tidigare har vetat om mig vet nu den personen som kan ge mig riktig hjälp, och för engångskull så ska jag ta emot den.
Hittills till för mycket känslor, för få ord


Sofia Kihlström

Försök skriva ändå, ibland blir det mer förståeligt nedskrivet även fast det inte känns som det till en början. Vad modigt att du öppnade dig för din kontaktperson! Heja!<3

Svar: ska försöka! ❤️❤️
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: