vi kör en lek: räkna pixlar på bilden under

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
 
Så.. for först och lämnade av mamma hos Mathias, sen for jag och David in till stan, tog en fika, gick förbi carlings och köpte jeans, sen gick vi omkring på stan ett tag innan vi satte oss nere vid södrahamn innan vi for tillbaka till hertsön och hämtade upp mamma igen.
Grillat till middag, och sen så skulle jag till P3 grejer ikväll, men som igår (mösspåtagningsfesten på allstar) så orkarde jag helt enkelt inte åka ut, utan spenderade hela kvällen ensam i mitt rum. Fast jag hade faktiskt dygnat natten till onsdagen- samma dag som festen, så jag hade en anledning att inte åka. En vän lät mig inte ens gå pga mitt eget bästa. Men det här låter som min vanliga dag- att stänga in mig i mitt rum och vara så långt bort som möjligt från mänsklig kontakt... Men imorgon ska jag försöka ta mig upp till ett möte på vuxenpsyk och även en sväng på stan med mamma! Studentklänning here I *hopefully* come!
Hittills till vi kör en lek: räkna pixlar på bilden under





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: