Listan som kommer brytas

| Postat i: SannaNilssonLidin, tankar & känslor, textil & design
0
 
Nu är det så här.. Jag har många rädslor, och jag gör allt för att undvika dom. Mycket handlar om min kropp och utseende. Allt är bara i min skalle och jag har nu gett mig fan på att bryta detta genom att göra det som skrämmer mig!
Jag har inte ett dugg scenskräck då jag aldrig är nervös inför att spela på konserter och liknande, men anledningen varför jag är rädd inför modevisningen är just pågrund av att min skalle har intalat mig att jag inte klarar av att göra och visa vissa saker och delar på min kropp.
 
Vissa grejer är helt självklara saker som många gjort i sina liv, vissa är väl något som många aldrig gör, men huvudsaken är att jag ska göra dom.
 
Listan är:
1. Visa upp en kollektion som jag har sytt helt själv
2. Sytt plagg till någon annan än mig
3. Har självständigt kommit på egna ideer och sätt att göra plaggen och faktiskt blivit nöjd
4. Gått med på att gå i Amelias kollektion
5. Ska gå i ett plagg helt utan bh
6. Jag kommer visa mina armar - och med uppsatt hår
7. Jag kommer visa en liten del av min mage
8. Jag kommer visa mina ben mer elelr mindre
9. Jag kommer gå i en outfit man kan (typ) se igenom
10 Jag har bytt om öppet bland folk utan att bry mig så himla mycket
11. Jag ska gå på en scen helt själv, representera mig själv och min kollektion.
12. Jag ska vara ledare för en viss klädes-kategori och vara deras "information person" 
13. Samt, så ska jag även visa ledarskap för mina modeller i kollektionen, därav ta mina egna beslut (vilket jag sällan gör) inom allt från utseendet till hur de kommer att gå. - våga säga till, ge bra instruktioner
14. Kommer släppa helt på min kontroll och bara köra på
15. Satt mig bakom ett projekt jag inte trodde jag skulle klara av, och lyckades!
 
 
 
Med hjälp av Amelia så ska vi nu stryka av så mycket vi bara kan från min lista av rädslor, och förhoppningsvis så ökar den efter onsdagen!
Hittills till Listan som kommer brytas





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: