lång dag,men bra dag!

0
 
Klev upp halv 8 efter 2,5 timmar av sömn, fort till skolan kort därefter, vid 13.00 var jag på ett läkarmöte på närpsykiatrin, For tillbaka till skolan, fick Josfin att testa toillen, så nu behövs det bara att göra lite ändringar, och sy i det riktiga tyget!
Sen har jag jobbat på som en vilding i textilsalen, mest med Julias kjol då jag bara har tagit ihop två tygbitar och gör det till en kjol utan absolut inget mönster. Men tror det kommer bli fint ändå, det gick bra och såg fint ut på provdockan som hade i princip hennes mått.
Blev dock inte stan med mamma, men det har hänt många bra saker idag ändå!
 
 
 
Bra saker som hänt idag:
 
- Vaknade
- Fick komplimang för mitt smink
- Tittade mig i spegeln och gillade faktiskt hur jag såg ut
(gör ont att erkänna det dock)
- Träffat en läkare - och faktiskt vågade prata
- Josefin provade toillen
- Blev nästan helt klar med Julias outfit
- Köpte nya medicinen
- Träffade pappa, åkte till storheden bl.a
- Ätit tre måltider
- Kände mig peppad att gå på krogen (men blev inte)
- Kände mig trött innan 00.00, och ska sova nu!
 
 
Dåliga saker som hänt idag:
 
- Slarvade vid övningskörningen då jag inte kört på länge
- Blev överdrivet arg på små saker - dock under korta perioder
- Symaskinen slukade mitt tyg ner mot undertråden så....
jag måste göra om en grej på Julias kjol imorgon...
(dock inte mitt fel, och inget att göra något åt)
 
 
 
Jag ska börja med att göra en lista lite då och då för att se att jag kanske inte haft en sån dålig dag ibland, och ifall jag haft en dålig dag är det okej. Men målet är att den positiva listan är längre än den negativa.
 
Imorgon ska jag på stan med mamma då det inte blev idag, sen ska jag nog in till skolan, trots att det är en lördag.
 
Kämpa kämpa kämpa kämpa
 
Hittills till lång dag,men bra dag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: