inte länge nu!

| Postat i: SannaNilssonLidin, textil & design
0
 
Var på skolan idag till 21.30 (vi måste vara ute senast då), och shit vad jag fick gjort grejer idag!! Trodde att jag inte skulle hina göra två olika plagg till min kollektion, men jag hann göra själva bodyn och påbörjade att nåla upp kjoldelarna för att se vart jag vill ha vecken och så.
 
Imorgon blir det skola, få modeller över och prova några plagg, läkarmöte, till skolan igen, sen ska jag gå på stan med mamma, och efter det blir det nog att gå till skolan igen för att jobba över, ännu mer...
 
(En liten påminnelse till mig själv)
- Som det ser ut just nu så behöver jag bara färdigställa outfiten jag påbörjade idag- få Julia att prova allt.
- Be Josefin prova toillen, sen sy ihop den i riktiga tyget och förhoppningsvis behövs det inte göra några ändringar.
- sy en överdel till Amanda
- Ev. börja med ett till plagg till Alexandra.
 
Måndag
- Ifall Amelia inte hittar någon som kan ha ena plagget jag sytt (som min modell hoppade av på) så måste jag sy in den så min andra modell kan ha på den.
- Amanda, prova outfiten
- Göra klart alla smycken
Hittills till inte länge nu!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: