Amelias kollekltion

1
Jag gick ju även för Amelias kollektion.
Under första visningen hann jag varken fixa håret i en fläta, ta bort mitt läppstift, inget gult glitter lim på läpparna, kjolen satt knappt fast- höll på att ramla av mig när jag gick, och jag skrek i panik nere i svarta lådan när jag bytte om i panik då jag höll på springa på scen utan skor, så fick florence hjälpa på dom.
Hörde musiken starta innan jag hann lämna svarta lådan- sprang upp för trappan till scenen och hann just komma upp så att jag var nästa att gå ut (var tredje personen).
Väl på scenen så hade jag aldrig gått med dom skorna på scen, så när vi gick tillbaka på andra varvet gled min fot så jag höll på att ramla.
Första showen var inte den bästa helt enkelt hahah...
Här har vi bilder på endast plagget jag hade på mig som jag blev modell för i sista sekunden. Detta är även min balklänning på måndag!
 
 
I det här plagget överkom jag att gå utan bh, visa magen, visa armarna, visa en del av min rygg, gå i en rätt så transparent kjol som öppnar upp sig överallt när man går så man ser ALLT.
Och det var faktiskt inte ett dugg läskigt efter att ha testat gå under repet!
Hittills till Amelias kollekltion


Sofia Kihlström

Så jävla bäst! ❤️👊🏼

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: