Vet ingenting

| Postat i: SannaNilssonLidin, tankar & känslor
1
 
Vet inte vad jag gör med mig själv
Vet inte vad jag gör med mitt liv
Vet inte hur jag ska göra till hösten
Vet ännu mindre hur jag ska göra efter julen
Vet inte vad det är för fel på mig
Vet inte hur jag ska göra åt det
Vet inte hur jag ska klara av att göra någonting
Vet inte varför jag hela tiden faller tillbaka
Vet inte varför jag säger att jag inte är bra nog
Vet inte varför jag inte kan acceptera mig själv
Vet inte vad ska göra
Jag vet ingenting...
Hittills till Vet ingenting


Sofia Kihlström

Fina fina du❤️ Känner igen rädslan när man inte har svar på frågorna, men du kommer få svar. Kanske inte idag, och inte imorgon, men en vacker dag kommer du ha ett svar ❤️

Svar: jag hoppas verkligen på det! ❤️❤️
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: