samanfattning

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
 
Vad hänt den senaste tiden?
Jag har varit sjuk, så har spenderat alla dagarna hemma, fast varit sjuk den här gången.
Sen så tvingade jag mig till skolan i fredags för att fortsätta med att arbeta på kollektionen, samtidigt som jag blev riktigt förbannad på min lärare för en viss anledning.
 
I lördags hade vi rep under hela dagen på kulturskolan, tillsammans med resten av de personer som ska vara med i teatern.
Jag är den som ska leda in hela orkestern 3 gånger typ, då cello går in någon minut före oss. Se fram emot några till rep innan föreställningen är helt klar.
Söndagen var jag så dum att jag sov till ca 19.00, så jag har nu varit vaken hela natten och ska väl om någon timma göra mig iordning och börja röra mig mot skolan. Far dit tidigare idag, då vi annars börjar 12. Men då har jag tid att jobba med kollektionen! Snart ett plagg klart iallafall hah.
Hittills till samanfattning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: