välbehövlig utflykt

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - högtider
0
I slutet av förra veckan fick jag ett meddelande av Amelia där hon skrivit en packlista till mig- hon har ännu inte sagt vad vi skulle göra. Dagen efter hämtade hon upp mig, så for hon, jag och Johanna iväg och badade. Efter det for vi hem till Amelia i Pite där vi lagade vegetarisk tacos, och sen gjorde vi oss iordning.
Här fick jag en liten ledtråd med vad vi skulle göra och det var att "se Piteå i ett annat perspektiv än vad jag brukar".
Vi gick in till stan och tog en öl på Skybar, sen gick vi vidare till nästa utsikts plats. Sen började det regn så vi gick aldrig upp till ett berg som tydligen var planerat. Efter det satte vi oss ute på en bänk och kollade vidare på cruisingen som var och pratade i några timmar.
Så himla nöjd och det här behövde jag verkligen!!
 
 
Sen så fyllde jag ju dessutom år igår, så då kom det förbi lite folk.
 
 
Imorgon åker jag, David och pappa ner till Tierp under helgen.
Ska dessutom fira mig för första gången med kusin Jenny!
Sen så ska jag och David ta upp bilen då pappa kör Bränvalls bil/trailer upp.
Roadtrip, waaay!!!
Hittills till välbehövlig utflykt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: