300 dagar skadefri

| Postat i: SannaNilssonLidin, tankar & känslor
2
 
300 dagar skadefri!!

Att ha ett beroende att skada sig själv i flera år tog över så otroligt mycket av mitt liv.
Jag hittade alltid fel och nya anledningar
till att straffa mig själv
och gjorde det nästintill dagligen.
Jag älskade det.
Genom att jag slutat skada mig själv har jag fått mitt liv tillbaka,
blivit mentalt starkare
och lärt mig hantera mina känslor på andra sätt.
Jag har inte längre det där stora tvånget att täcka för ärren,
ännu mindre att skapa fler,
men det är något jag fortfarande tänker på nästan varje dag.
Jag kan säga nu att jag VAR beroende,
och att jag ÄR starkare än vad jag någonsin trodde jag var!
Hittills till 300 dagar skadefri


Sofia Kihlström

Så jävla bra ❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se/
Sophia

Härligt! Du ska vara stolt över dit själv :D

Svar: tack så mycket, det är jag!! :D
Sanna


URL: http://wwe.soophiiiaa.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: