magtröja

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - mig själv, tankar & känslor
1
 
Jag är förvånad över att jag börjat gå med magtröja. Visst jag har haft på det förut, men brukar ha på mig kjol då, men på senare tid så har jag börjat ha det på skolan. Rädslan för att visa magen har alltid varit ett problem för mig då den aldrig varit "platt". Men jag vet att i textil salen är det ingen som kommenterar en för vad man har på sig, så då tänkte jag passar på att träna hjärnan genom att ha på mig saken jag annars aldrig skulle våga ha på mig utanför mitt rum.
Sen så har jag först nu också börjat se hur långt hår jag har fått! haha har ju det alltid uppsatt i en knut.
 
Ska också försöka att börja blogga mer... Lägga upp bilder och sånt... Har ju knappt fotat något under vintern!
Hittills till magtröja


Sofia Kihlström

Heja dig! 💪🏼💪🏼

Svar: ❤️❤️
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: