lite snabb info

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - sommar, foto - övrigt
0
bild från i somras, då jag var hos Amelia innan vi for till PDOL.
Så typiskt att jag blir sjuk efter att jag varit och rest. Nu när jag känner mig inspirerad och taggad inför skolan så ligger man istället hemma med feber.
 
Mån: blev sjuk, stannade hemma från skolan samt fiollektion. Började redigera bilderna från Borås resan.
Tis: blev ännu sämre men var tvungen att åka på mitt sista möte på BUP där jag träffade en av psykologerna och min läkare Olof. Kramades innan jag gick därifrån och la mig direkt för att vila när jag kom hem igen. Började med ADD medicin (hoppas att den gör någonting).
Ons: mådde ännu sämre denna dag, men var tvungen att åka på mitt första vuxenpsyk möte innan jag sen tog bussen hem, och vilade resten av kvällen.
Tor (idag): Tagit det lugnt hela dagen, redigerat, legat och vilat.
 
Morgondagen kommer nog inte vara till så stor skillnad, förutom att jag ska träffa arbetsterapeuten på mrogonen, där jag ska testa olika tyngdtäcken.
Sen ska jag väl vila upp mig under helgen så jag har bättre energi till på måndag! börjar bli så stressad över att jag aldrig är i skolan...
Hittills till lite snabb info





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: