tjugoåttiondeifemtetvåtusenfemton

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Dagen började med BUP möte, där jag fick svar på utredningen. Sen gick jag till tex-salen där jag pratade ihop med Ulrika som vad jag ska jobba med hemma i FOMFAC (en lektion där vi ritar bl.a) , och sen gick jag till kulturens hus för att spela. Vi spelade först viola kvartetten. Kände på vår liiiiiilla uppvärmning att det gick skit, så fick Marianne att spela melodin med mig på May it be, hahah. Alla fåglar gick väl också helt okej... Vi spelade även 3 orkesterlåtar tillsammans med en del av orkestern. Efter detta gick jag på stan med Johanna ett tag. Köpte bl.a mer galjar, postitlappar, lim och lite annat på clas ohlsson. Gick på stan i ca en timma tills jag bah, äh kanske borde gå till min lektion som började 12. Skulle nämligen redovisa idag, men glömde datorn hemma så visste att jag skulle inte ha något att göra på lektionen.
Väl där så slängde jag stora clas Ohlsson påsen i skåpet som jag inte öppnat sen september (gjorde koden i fel ordning några gånger haha), för att Ulrika skulle tro att jag hade spelat i 1,5 timma. Sa till henne att det var en dröjning på 20 minuter och sen fick vi vänta ytterligare 20 minuter innan vi skulle spela igen. Ja, det var fördröjning och ja, det var en liten "paus" innan i skulle spela igen, men inte fan var det 20 minuter båda gångerna, snarare 5. Vi var klara efter en halvtimme, så.. haha. Men sen fick jag reda på att vi börjat med en ny uppgift. Vi ska då i den nya uppgiften sy ett enkelt plagg i det årtalet vi valt. Ville ha 50-talet men Amelia hade redan tagit det. Så jag valde då 80-talet. Ska bara sy en body i skrikande gul och rosa. Ska göra lite detaljer i den så det blir lite svårare svårighetsgrad, men har 3 timmar på mig nästa torsdags lektion att sy den, så om jag jobbar flitigt ska det nog gå.
Hittills till tjugoåttiondeifemtetvåtusenfemton





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: