dag två

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - blommor&natur
0
 
Teckenspråk igår. Lärde mig nästan hela alfabetet och sen så lärde jag mig att räkna till 100. Skit flummiga lektioner! Man sitter i en ring å göra alla tecken. Men var roligare när man var två och två för då kan man vara dålig utan att känna sig trög och dum haha.
BUP möte i tisdags. Ingen orkester. Skickat in min sista histora uppgift. Tråkigt liv, har inget mer som har hänt. Fiol imorgon så måste ta med fiolen till skolan så hoppar jag av vid kulturskolan påväg hem, så går jag resten sen då.
Ska försöka blogga något imorgon! Har också tänkt göra en grej men eftersom att jag knappt kan hålla mig vaken hela tiden så kommer det nog vara svårt att ta till orken att göra den saken. Blöööööö
Hejdå.
Hittills till dag två





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: