DIY

| Postat i: DIY, SannaNilssonLidin, foto - övrigt
1
 
Har alltså ändrat baksidan på min bokhylla. Var planerat först att jag skulle ha tapet där bak men hade ingen som var fin och ville inte köpa en ny rulle endast för att ha en bit i bokhyllan. Har alltså presentpapper från IKEA som bakgrund. Den var för bred så fick kliffa bort ca 3-4 dm.
Har ännu inte fixat hyllorna helt än, vet inte riktigt hur jag vill ha dom. T.ex mitten hyllan, och hyllan under är väldigt tomma, glesa och tråkiga.
 
Jag skrev i något inlägg förra månaden någon gång att jag hade gjort detta, men nu har jag fört över bilderna och så.
 
Vet också att jag lovade bilder från min och Julias photoshoot, förra helgen, men det jag kan nu garantera att det kommer nu på lördag! :)
Hittills till DIY


Sofia

Ohhhhh så fint!!!

Svar: taack! :D
Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: