Viktigt

| Postat i: SannaNilssonLidin, tankar & känslor
0
Brukar läsa den här tjejens blogg ibland, och här är ett inlägg jag tycker är ganska viktig. Jag tycker hon beskriver ordet "tjock" ganska bra på det sättet som även jag ser det och vill använda mig av det ordet. 
 
Visst jag kan kalla mig själv för tjock på ett negativt sätt, men det är för att jag tycker att sättet min kropp ser ut kan beskrivas av det ordet och att jag inte gillar sättet jag ser ut- är absolut inte ensam med detta.
Något jag har märkt är egentligen att det finns inget rätt eller fel när man pratar om kroppar då det alltid verkar finns någon som tar illa upp oavsett vad man skriver. Om jag som är lite större skriver om de som har lika kroppstyp som mig skriver om oss med den kropstypen, så kan någon som t.ex är större eller mindre ta illa upp då alla är olika- därför jag undviker att prata om det här för jag vill inte säga något fel och göra någon upprörd!
 
 
Hittills till Viktigt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: