Pompom Sparkletoes

| Postat i: DIY, SannaNilssonLidin, foto - högtider
0
Get your own Christmas elf name from the Christmas elf name generator!Blev inspirerad av Zoe Sugg, då jag såg i en av hennes videos då hon kollade upp vad hon skulle heta om hon var en "Elf". Jag gjorde då detsamma och fick namnet: Pompom Sparkletoes.

"She is a graceful valet dances who loves to dance The Nutcracker! She wears a hat covered in pretty sparkles with a silver pompom, and she makes magical scooters and bikes for all the good little children."


Your Christmas elf name is: Pompom SparkletoesGet your own Christmas elf name from the Christmas elf name generator!


Jag hade så kul med det här så jag skrev ner fler personers namn (ni får dock inte beskrivningarna)- och kolla alla de urgulliga namnen! hahah
För övrigt så ställde beskrivningarna helt sjukt  bra in på alla förutom typ bara Jonathan.
 
Pappa: Figgy Jinglefluff
Mamma: Lametta Stripypears
David: Cherry Glitterspice
Jonathan: Cedar Snowvine
Lexie: Peppermint Trufflesnaps
Kjell: Chutney Trufflesleight
Morfar: Partridge Jinglepipe
Farmor: Eclair Cuddleballs
Anneli: Gingerbread Jinglespice
Johanna: Cupcake Pepperfir
Josefin: Snowdrop Stripytrifle
Jenny: Eggnog Frostcane
Kim: Florentine Twinklesocks
Monica: Clementine Fizzycake
Birgitta: Frangelico Iceboubles
Hittills till Pompom Sparkletoes





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: