Nyårs test

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - högtider, foto - mig själv, tankar & känslor
0

 

 

 

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jodå, många faktiskt! Bl.a 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga

3. Dog någon som stod dig nära? Nja, inte nära men föredetta klasskompis (dock gick han bara 2 veckor)

4. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  Nej

5. Vilka länder besökte du? Inga, tyvärr!

6. Är det något du saknar år 2015 som du vill ha år 2016? JA- vad kan jag dock inte säga då det är så mycket, haha

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas? 23/8 och 29/8-15, tråkig som jag är haha

8. Har du varit sjuk eller skadat dig? Yes, började året med halsfluss bl.a och skadat mig (dock inte alls lika mycket som jag gjorde det andra åren)

9. Största misstaget? Hm... har isåfall förträngt det!

10. Vad var din största framgång 2015?  Måste vara att jag blivit mycket mer självsäker med min personlighet, och bryr mig inte alls lika mycket om vad folk tycker- fast jag bryr mig fortfarande för mycket!

11. Bästa dag i 2015? Som fråga 7? Typ min 18-årsfest var rätt nice, varit ett rätt tråkigt år (mitt eget fel).

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa, mycket! bl.a att mina underbara vänner har visat att de stöttar mig och vill göra det bättre för mig. Bryr sig om mig helt enkelt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig något 2015?
KWABS - walk
5 seconds of summer - Hey everybody
R5 - (i can't) forget about you
We the kings - just keep breathing
The cab - lock me up
All time low - a love like war
Shawn Mendes - Something big, stitches
Madcon, Ray Dalton - Don't worry
Panic! at the disco - collar full, Memories, Emperor's new clothes, osv
Hailee Steinfield - Love myself
osv

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Aldrig varit så här ledsen och nere, men samtidigt aldrig så här stark och driven!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått till skolan, spelat mer altfiol, varit ut och träffat mina vänner då jag inte gick ut på flera veckor...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Svikit folk, brytit löften med andra och skadat mig.

18. Hur tillbringade du julen? Med Kjell, Mamma, bröderna, morfar och Emma.

19. Blev du kär i år? nope, FOREVER  alone 

21. Favoritprogram på TV?  The vampyre diaries, Pretty Little Liars, Grey's Anatomi, Faking it, The Originals, TBBT, Criminal Minds, osvosv

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hm, hatar många... lol ... vet faktiskt inte!

23. Bästa boken du läste i år? Divergent
 
24. En Fotbollsspelare du skulle vilja få en kyss av?
 No one

25. Något du önskade dig och fick? MÖLKKY♥ och ikea family kort haha lol vart tar mitt liv vägen

26. Något du önskade dig men inte fick? pojkvän, lol nej skoja! HAHAHA nä, men det kan väl vara det jag önskat mig hela mitt liv "den perfekta kroppen" som jag aldrig kommer få.

27. Årets bästa film? Divergent, Insurgent, Pich perfect 2, mm

28. Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med släkt, Ingegerd o Bosse, Andrea, Kjell- var dagen innan skolan började.. Men sen firades jag tillsammans med vänner lör den 29e, helgen efter, då jag anordnade fest hos mig. B&W theme

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Många saker. T.ex att jag gått till skolan, gått ut, inte sovit så mycket som jag har sovit, trott mer på mig själv, inte svikit mig själv....osv

30. Vad fick dig att må bra?
 Vännerna som stöttar en, driver på och får en att skratta oavsätt vad. 

31. Om du fick ta tillbaka något eller någon vad skulle de isåfall vara? Oj, eh, helt seriöst skulle jag vela dra hit min mormor och farfar och spendera en dag var med dom, då jag aldrig träffat dom och vill veta hur de var som personer. Ev, även ta tillbaka underbara glada Signe som lämnade oss fär några år sedan för att höra hennes skratt igen. Har inget med detta år att göra egentligen...

Hittills till Nyårs test





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: