octyldodecanol

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
 
Skrev ett random namn från en innehållsförteckning, igen. Gissar att det var på engelska den här gången? Och på det så får ni en bild från typ den enda soliga dagen i Juni då vi stod på morfars balkong i Boden för sista gången.
I förrgår kväll så var moster, kusinerna och morfar här för att fira Jonathan. Jag hade anordnat en typ av "photoshoot" eller nå. Nä det kan man nog inte kalla det. Men jag ville att vi skulle ta en bild på barnbarnen, och morfar var också då såklart med i bilden. Har nu precis fört över bilderna och ska slå igång photoshop.
 
Igår så for jag och cyklade med David över hela stan och letade efter jordgubbar i 4 olika affärer. Antingen kostade det kring 80kr eller så såg dom helt ruttna ut.
 
Det åskar tydligen utav helvete innåt landet och det är översvämning i centrala stockholm, hör lite små muller då och då här också.
 
Om det är bra väder imorgon (aka, inte extremt jävla kokhett varmt) så ska jag och Josefin till stan. Har ju fan fått min lön i fredags. Sen på kvällen så ska nog Jenny och faster vara uppe i Luleå, tror dom åker på morgonen någon gång så.. bajjjjj
Hittills till octyldodecanol





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: