50-tal

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - mig själv, foto - sommar, fototema
1
 
Nu äntligen är bilderna uppe. Var meningen att jag skulle fota med Josefin men fotade lite själv istället. Eftersom att jag inte har någon fjärr så är det ganska svårt att få nå bra bilder. Satte kameran på mitt stativ och sen så satte jag på självutlösaren. Många bilder var oskarpa eftersom att man måste det är svår att få skärpan exakt där man kommer stå om man går en bit bort. Når ju inte att trycka på knappen därifrån liksom. Bilderna blev inte riktigt som jag hade tänkt att dom skulle bli, men det var säkert för att jag fotade själv och kunde inte se ett piss av det jag gjorde haha.
Hittills till 50-tal


Sofia

Asfina ju!!! Var inte så självkritisk :)

Svar: tack! :D ja, har ju lite problem med att inte vara det.. hah :)
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: