torsdag

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - blommor&natur, foto - sommar
0
 
Idag har jag bara haft textil som vanligt. Varje måndag och torsdag är det endast textil lektioner. Jobbade på med trikå detaljerna och har några kvar att göra innan jag kan börja göra ett mönster. Vi måste ju göra en överdel och en underdel. Om man vill kan man göra en klänning (topp + kjol). Har några ideer men ska nog under helgen kolla igenom alla hemsidor jag kan hitta, efter inspiration. Olssons tyger har inte så snygga tyger alltid, så vi får se vad dom har att erbjuda. Tyget kommer ju också hjälpa mig att bestämma vad jag ska göra.
Den här veckan har verkligen gått jätte fort. Var ledig igår för att lärarna var på kurs, såg pll och sen så har det väl inte hänt så mycket mer än så.
Måste någon dag gå förbi H&M och köpa den där tröjan jag tänkt köpa. Har flera tröjer i samma modell men med olika mönster och jag älskar dom! Trikå är dom också = formar sig efter kroppen, kan vara därför jag gillar dom haha.
Vi ses imorgon!
Hittills till torsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: