Friday. My second favorite F word.

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
~
 
Nej jag vet att det inte är fredag än, och rubriken hade passat mycket bättre då men kom inte på något annat just nu.
 
När jag kom hem från skolan så plockade jag ihop det smink jag ska ha med, och plockade även fram lite andra saker jag ska packa ner sen. Har även fört över bilder (var fan mer än 3500 bilder!! helt sjukt) från mobilen till datorn, och fört över låtarna till mobilen så nu har jag en lista med 52 låtar som jag kan lyssna på imorgon. Just nu har jag nagelolja på mina naglar och snart blir det att måla dom. Senare ikväll blir det att se tunnelbanan och grey's anatomy som äntligen kommer tillbaka! :D
 
Vi åker imorgon på morgonen, jag, kusin, mamma och moster.
Hittills till Friday. My second favorite F word.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: