juldagen

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
HOHOHO! Jag har inget att skriva om egentligen, men gör ett inlägg endast för uppdateringens skull. Idag sov jag för länge haha, och snart är det middag sen ska jag ut och övningsköra igen med pappa. Vi gör det nästan varje kväll, haha men det går verkligen bra nu så behöver träna på lite små grejer så att det blir bra. Att jag ska kunna t.ex veta när jag ska växla uppåt utan att behöva kolla på varvräknarn, göra 'mjuka' växlingar utan de minsta lilla 'hack' eller vad jag ska säga, då jag inte möter gasen emd kopplingen nog bra, och såklart att komma iväg snabbare.
Imorgon ska vi i familjen åka till farmor och fira henne, och då kommer även jag och killarna få nån till julklapp. Kommer inte föra över bilder från kameran förän efter annandagen så bilder från julafton kommer då :)
 
instagram
 
Hittills till juldagen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: