-

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Kom knappt hem igår. Gick hem med Wilma igår i snö stormen, haha nä men seriöst det snöade ju som in i helvete! Gick till farmor, var där en halvtimma och fikade innan mamma sen kom och hämtade mig. Väl hemma så satte jag mig vid datorn i typ 10 min innan jag gick ut med lexie som inte ville gå mer än runt ett hus, stackarn :)
Efter middagen så hade jag inte möjligheten att fota sakerna, sen gick morfar och vilade på min säng så jag kunde inte vara där inne, sen spelade ajg mincraft och sen tittade jag på tunnelbanan och body of proof, eller hur de stavas. Tog typ 5 å att skriva det här inlägget, bara för att jag är social med Amanda och Klarreeee :D hahah
vi funderar på att stå i fiket idag, vi får se hur det blir med det.
 
 
hittade en gammal vacker bild!
Hittills till -





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: