me gusta

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Ska börja packa här då inför brändön imorgon :)
Kommer sova där en natt med klassen, och kameran kommer fa ner i väskan så vänta er bilder när jag kommer tillbaka :)
Är så jävla lycklig just nu!!! Har precis skickat vän förfrågningar till alla dom från Naas orkestern, och några har redan accepterat, är lycklig även om min vän lista har stigit till 1 114, så känner jag att jag måste rensa igen.. gjorde de nyss å då tog jag bort 83 vänner.. hehe
Men så är de..
Måste också kolla att kameran är laddad så att jag inte kommer dit med tomt batteri !
Ska försöka skicka in min digistory till Niilo, annars får jag väl lägga upp den på videofy å på bloggen, så skickar jag en länk till han istället..
.
Hittills till me gusta





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: