ååååååååh

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
min brorsa har kopplat ifrån en grej som jag körde mitt internett ifrån, så nu måste jag köra via mammas trådlösa. Och jag säger bara


VI HAR VÄRLDENS JÄVLA FUCKING SEGASTE OCH TRÖGASTE TECKNING HOS OSS, kan va för att vi har RADIOSKUGGA!!!!!!!! :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

när vi ska prata i mobilen måste vi antingen va i mitt rum (där jag är just nu, och de är ändå världens segaste) eller så måste vi stå på bron för att kunna höra folk TYDLIGT när vi pratar i mobilerna.. där hör ni hur bengligt vi har de!!

mem här får ni ungefär 100 miniatyr bilder på mig och Josefine från igår, då hon kom å lämnade lite saker........
klicka för större bild

Jag skulle vilja säga att det här bara var nåra av våra bilder, men de här var allt!

(om man inte räknar med dom andra 100 vi tog bort. för jag kan faktiskt säga att de stod att vi hade tagit typ 221 bilder)
Hittills till ååååååååh





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: