uppdatering

| Postat i: SannaNilssonLidin
1
yay, mina ohjämna och trötta ögon haha
 
Det gamla vanliga... Tom, trött, deppig, absolut ingen ork, vill men inget går, går inte ut, kliver inte upp, kan inte sova, osv.
 
Annars så har det väl hänt några saker.
 
  • middag med orkestern (minns inte om jag skrivit om det)
  • träff med arbetsterapeut
  • prövat en ny väckarklocka som får sängen att vibrera - funkar faktiskt ganska bra
  • börjar praktisera på Gina Tricot (minns inte om jag skrivit om det heller)
  • varit på några körlektioner, därav jag gjorde min första fickparkering och hamnade perfekt i rutan (överlycklig haha)
  • bjöd över tjejerna på sminkkurs? för amway
  • förfest hos mig och sedan o'learys med Julia M, Amelia, Florence och Johanna
och det var väl allt...
Måste ta tag i att skriva här igen! Har faktiskt några inlägg i utkast som jag tänkt lägga upp men inte vågat... Var samma med depression inlägget. Får ta mod att lägga ut dom någon dag.
 
Nu ska jag ta och försöka sova. Skola och orkester imorgon. Funderar på att åka till pappa imorgon direkt efter skolan istället för på onsdag, eftersom att jag slutar till lunch. Måste också ringa över modeller till textil salen så jag kan ta mått.
 
Vi syns förhoppningsvis snart!
Hittills till uppdatering


Sofia Kihlström

Förstår känslan av en perfekt parkering 😅😅.

Svar: hahah lyckan när det går skit bra på första försöket trots att du var skit rädd!! stolt B)
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: