fyra månader kvar

| Postat i: SannaNilssonLidin
1
Wow två inlägg på samma gång Sanna, applåder!
Bild från när jag var med Josefin för någon vecka sedan.
 
Jag har så mycket att säga, men finner inga ord. Det här är något jag alltid har haft svårt med, men plötsligt kommer allt ut på samma gång i en enda klumpig röra som jag knappt förstår mig på själv om jag ens försöker reda ut det.
Under den senaste tiden har jag haft tuffa dagar, men inte alls lika som förut, nu är dom mer uthärdiga och varar inte lika länge. Jag har en lycka som jag spenderar mycket tid med som sprider glädje kring sig, så för det mesta är jag glad. Dock är min stora ångest för maten jätte jobbig, men den ska jag nu börja få hjälp med snart.
 
Skolan har slutat, och jag måste ta tag i att söka in mig till nästa höst. Måste även söka jobb, vilket jag har dragit ut på i snart ett halvår. Jag väntar ännu efter svar från försäkringskassan, då jag snart inte haft någon inkomst på ett år. Har en bokad tid hos frisören för en uppfräschning strax innan resan till Italien med orkestern. Behöver även sy två klädesplagg, som jag verkligen hoppas att jag lyckas med. Ska även till veckan börja äta concerta, så får se hur min vardag kommer se ut efter jag börjat med det!
 
Fyra månader kvar av att var "tonåring", sedan räknas jag helt som "vuxen".
Känns löjligt att jag har åldersnoja, men den finns verkligen där.
Hittills till fyra månader kvar


Sofia Kihlström

<3

Svar: <3
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: