ingen ork

| Postat i: SannaNilssonLidin, tankar & känslor
1
Less på den här jävla snön, och det kommer bara mer och mer varje dag.

Vill ha vår, sommar,
känna hur det bränner på kroppen genom dom svarta jeansen,
känna vinden svalkande mot ens bara armar utan att man fryser
sitta ute i solen med vänner,
prata, skratta, äta glass,
känna doften av fukt efter en regnig dag,
ligga i solen och ta det lugn med musik i lurarna,
läsa en bok,
ledighet
ingen stress
lugnt.
 
Går omkring som en zombie. Är vaken fast ändå inte. Har inte sett solen på flera dagar, är endast vaken då solen har gått ner. Försöker kliva upp tidigare men har ingen ork, inget som får mig att vela kliva upp. Vill ha något som inspirerar mig, som får mig att vela kliva upp på morgonen och göra någoting.
Nu när det har snöat så in i helvete, går knappt att gå ut.
Har typ 10 bilder som jag tog när jag var ute och fotade hos pappa, men dom är så satans tråkiga så det är helt sjukt. Orkar inte ens redigera dom, och har ingen ork att gå ut och fota bättre för det är så tråkigt ute.
Har velat gå helt crazy med sminket för att sen kunna se något "bra" i spegeln för en gång skull, men har inte orken till att göra det, och tanken att sen behöva ta bort det gör också att jag tappar suget.
Kommer inte ens ihåg när jag var riktigt glad och skrattade senast.
Har absolut ingen inspiration till vad jag ska sy på skolan. Sportjacka.. Ja då ska man komma på vad man ska göra för design, vilka fickor, vilket eller vilka färger på tyget, vad för slags dragkedja osv... Sen får den inte vara för lätt heller, men ska ändå vara någonting som jag skulle kunna ha på mig.
 
Ingen ork. Ingen glädje. Ingen lust.
Hittills till ingen ork


sofia

Finns om du vill prata/skriva av dig <3

Svar: tack, du är bara så fin av dig! <3
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: