Min sista natt

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
 
Nu blir det att se en film eller någon serie och sedan blir det att sova min sista natt här i lägenheten på Östermalm. Har dock ingen säng här längre. Det var ju min brorsa Jonathans säng och han sover i huset inatt så han tog ju såklart tillbaka sin säng då. David sover i soffan i vardagsrummet och jag får väl gå och sova i mammas säng och dela den med henne. Hon snarkar satans högt btw, och jag är känslig för ljud. great!
 
Den 2 Juli skulle det ha varit en "2 års dag" här, men vi skrivs ju ut i slutet av månaden vilket är på måndag så..
 
Har tömt hela mitt rum. Det blev 3 stora kartonger, 2 små och en hink/soptunna som jag fyllde med grejer. + 2 ryggsäckar, en hö påse, 2 resväskor och 3 soppåsar (satte dom över en bunt med kläder som hängde på krokar) med kläder- trots detta har jag aldrig något att ha på mig, hahaha ;)
 
Jobbet idag var så chill! Försov mig (första gången, har fan inte missat en enda dag! Så duktig jag är) så kom 40 min sent, men Mats var inte där. Mats var 1 timma och 45 minuter sen då han kom till jobbet så han visste ju inte alls om att jag försov mig så blev inge avdrag där. Sen vad vi fick göra då.. Jag och Julia bytte sop påse i toan och gick med två sopsäckar till spohuset, sen så satt vi alla tjejer och fikade. Eller ja, typ Mats och 1 till tjej satt och drack kaffe och vissa åt några mandel hjärtan som vi alla btw tog med oss hem. Sen sa Mats att vi fick sluta :D Vi slutade då alltså halv 12, 4 timmar innan vi egentligen skulle sluta. Åkte hem, åt lunchen jag hade tagit med mig dit bort, sen så var det bara att packa.
 
 
Morgon dagen består att flytta över lite fler saker till huset, städa i lägenheten och sen måste jag röja bort allt från min säng i huset för som det ser ut just nu så ser man den inte, haha- och det är mammas och pappas fel för det är dom som använde mitt rum som förråd då vi tapeltserade i mina brorsors rum + hallen.
 
Från och med nu blir det inge mer snabbt internet, snabb wifi på mobilen, radioskugga så att vi måste stå på bron för att prata i mobilen eller stå i mitt rum, inte kunna andas och röjaröjaröjaröja.
 
btw, 5SOS kom ut med sitt debut album
idag 27 juni, och jag älskar den!
Hade öppet Spotify så direkt
efter 00.00 så kom skivan ut där.
Favvisen just nu(bland många):
 
Alltså Michael ♥♥
Hittills till Min sista natt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: