rorubobirorikok

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - blommor&natur
1
sjörövarspråket ♥

 
Dagen spenderades på IKEA (köpte mäst av alla, och betalade faktiskt det mästa/det dyraste, lol känner mig rik för en gångskull) och sedan for vi även snabbt förbi Finland. Yey jag har varit utomlands. lol skojade bara.
Mådde jätte skummt då jag kom hem. Ansiktet och öronen brann, magen var konstig och jag mådde illa. Jag blir åksjuk, men har på senaste tiden sluppit det. Men det kan vara det som gjorde att jag var helt konstig i magen.
Gick sne med vovve till farmor där kusin och faster bor och umgicks där ett tag, fika och skrattade.
 
Morgondagen kommer bestå av att vara med Jenny, kanske cykla in till stan, annars så har vi planerat att åka förbi dollar ännu en sväng för att köpa skrivblock och lite sånt till skolan. Juli är ju fan snart slut och snart börjar skolan. Usch vill inte ens tänka den tanken!! Sen åker vi nog vidare till kyrkogården, kyrkbyn och kyrkstugan. Kanske till och med hegnan. Vi får se helt enkelt hur det blir.
Vi får iallafall hoppas på liiite sol iallafall.
Hittills till rorubobirorikok


Sofia

Åh sjörövarspråket.... :') haha kan typ det bättre än engelska -.-

Svar: hahahha ja me, älskar verkligen att prata sjörövarspråket! Ingen fattar någonting xD
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: