sjuk

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Igår vaknade jag med en täpt näsa, på natten då jag skrev mitt förra inlägg så kände jag att jag blev mer och mer tung i skallen, och jag trodde det berodde på att klockan var halv 4 så jag gick och la mig. Vaknade kring 10 av att det gjorde ont i hela kroppen. Så här är jag. Tung i skallen, misstänker att jag har feber, huvudvärk, ont i kroppen och halsen och täppt i näsan.... Hoppas det här går över fort! Vill inte sitta hemma och vara sjuk på sommaren juuu... Funderar på att äta ananas, så jävla gott ju! Har dessutom suttit och läst om lite olika smoothies som jag kan göra, hehe.
När brorsan kommer in med hunden kan vi ju hoppas på att han kan fixa photoshop, han har ju faktiskt lovat att göra de under 2 veckors tid så nu får det fan fungera också. Visst jag kan fixa själv, men han vet ju bättre hur man gör och sist jag försökte göra någonting på mammas dator så skaffade jag en massa jävla virus på den. Märkte ju ingen skillnad på den för det har ju alltid varit helt jävla cp å hon låter inte jonathan fixa den så den blir bättre.
Trodde det skulle regna idag men det är ju helt soligt ute. Lol varför skriver jag om vädret? Ska väl ta och kolla facebook nu i väntan på brorsan, hejdåå :)
 
<3
 
Hittills till sjuk





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: