Mitt 2016

| Postat i: SannaNilssonLidin, tankar & känslor
1

 

Mitt 2016 var som de flesta år, för det mesta upp och ner. Jag har åstakommit saker jag aldrig trodde jag skulle klara av att göra, och varit med om några obehagliga ögonblick som bl.a när brorsan hamnade på sunderbyn några gånger.
Jag har gjort det jag älskar mest, tagit en bilresa ner till södra sverige, träffat nära och kära och även vuxit i mig själv som person.

Besökte lärkan till att uptäcka att texten på dörren
är det enda som är kvar | innan julkonsert 
med Luleå Orkester
förening (symfoniorkester) | Alert, favoriten på LRK
 

Året började som alla andra, jag sovandes hela dagarna, ständigt dygnande, ständig stress, deprimerad och tankar om att ta bort mig dagligen. Sommaren fortsatte på samma spår, jag hotades med att bli inlagd och jag började att äta antidepressiva där dosen höjdes fort. Jag spenderade de flesta dagarna ensam instängd i mitt rum och ville bara bort från allt. Detta följdes in på hösten då jag började mitt fjärde år på gymnasiet, vilket inte fungerade överhuvudtaget. Det var efter mitt beslut att skriva ut mig och skrev in mig på komvux som jag sakta men säkert började må bättre igen.
Jag kan med säkerhet säga att trots början på hösten och någon vecka här och där med många tunga tankar, är det här helt klart den bästa hösten jag varit med om!


Körkortsteorin godkänd likamed cruising genom stan
 
Höjdpunkterna detta år måste vara modevisningen- där jag även hade en kollektion, balen, studenten, tog körkort, min skadefria ettårsdag, julhelgen och även nyår. Men även alla andra stunder jag varit med alla mina underbara vänner som har gjort så oerhört mycket för mig detta år!
 
Studenten | 1 år skadefri firande | ännu en julbak dag
 
En av de bästa grejerna jag skrivit i år är "Satt mig bakom ett projekt jag inte trodde jag skulle klara av, och lyckades!", där jag pratade om kollektionen jag gjortde.
 
 
Halloween med roliga människor

 

Jag har äntligen börjar våga ha på mig det jag vill ha på mig, känna mig fin vissa dagar utan att må dåligt över det, och faktiskt varit mycket mer självsäker med mig själv än vad jag någonsin varit!

Jag har lärt mig känna nya människor och gjort många nya saker!

Det lärorikaste året jag varit med om än så länge, och jag hoppas bara att 2017 ger mig ännu mer.

 

Hittills till Mitt 2016


Sofia Kihlström

Så himla fint att läsa <3 heja dig!

Svar: <3
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: