söndags

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - blommor&natur
0
 
I söndags for jag, Emma, Jonathan och David och grillade lite. Var jävligt kallt, men utöver det var det väldigt trevligt! Fick gå lite tidigare då jag skulle till stallet. Hade så frusta händer efter att jag ätit utan vantar, så mamma fick hjälpa mig att ta av mig kläderna när jag kom in haha. Tur att jag redan var förberedd upptill med kläderna. Även om jag har haft 3st super bra hoppnings lektioner 3 veckor i rad på Alert så gick det bra på dressyrpasset med en väldigt pigg Spirit (tvärtom mot vad Alert är- trots rekord hastigheten förra veckan haha).
Nu känner jag mig som Sanna-09 då jag skrev endast om hästar på gamla bloggen.
 
Imorgon ska jag på stan med Josefin, sen kommer jag nog tråka ihjäl på kvällen, och under helgen, och under lovet. Seriöst, måste ta och göra någonting detta lov, jag torkar fan ut!!!
Hittills till söndags





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: