helt slut

0
Skola idag... Näst sista dagen som en av Textil Design eleverna.
På lunchen så for jag, johanna och florence in till stan. Hämtade ut min medicin, åt lunch, sen var det sko och väsk shopping! Hittade helt plötsligt ett par vita skor till balen, och ifall mina svarta studentskor inte hinner komma innan studenten (vilket jag tror och hoppas att dom gör) så har jag ett andrahandsval! Det enda som är kvar till balen nu är hårklippning, se till att Amelia tar tillbaka "min balklänning" till Luleå samt att vi fixar någon slags knäppning då den endast satt ihop med en nål på modevisningen. Hade sår i höften dagen efter där nålarna stuckit in haha.
Var sist kvar i skolan idag, och var tvungen att lämna innan 20.00 då larmet slår igång och jag har ingen tagg så jag kommer ut. Sprang förbi allstar en snabbis och köpte en biljett till Jenny, då jag glömde göra det igår då vi var där på middag för att fira David.
Imorgon är det den absolut sista skoldagen... Har ingenting kvar på bikinin, men behöver bara göra lite 'detaljer', mönsterkonstruktioner samt fixa dragkedjan på pappas vinterjacka. Sen så ska jag även packa ner en massa saker som ska hem då vi ska städa nästa vecka.
 
 
Hittills till helt slut





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: