januari månad är nästan slut

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
.. och jag har gjort nästan ingenting!
Jag har blivit förbannad på personer, sovit, sovit, gått på hockey match efter hockey match, sovit lite till, faktiskt varit till skolan någon dag då och då (självklart endast då jag varit vaken en hel natt), haft riktigt bra körlektioner, faktiskt lyckas med några teori tester och sovit lite (ahum, mucket*) till.
 
Det var väl min månad.
Så stressad över hur jag ska klara av skolan, men efter ett snack med Aulikki igår så blev jag mycket lugnare och vi har nu en plan! SÅ SKÖNT!
Ska bara lyckas med att färigställa kollektionen, som jag inte ens har börjat med. Men om jag kommer upp imorgon/om 2 timmar så ska jag iallafall börja med mitt plagg. Har ju endast gymnasiearbete lektionen imorgon så jag tror nog att jag kommer att lyckas med något iallafall. Kanske bli klar med något, men det vette fan alltså!
 
Testat nytt schampo, hårinpackning och balsam och fick lockarna tillbaka!
De sägs ju att man ska byta dom ibland, och jag har precis använt upp de gamla och så satte jag i min älskade cocosolja från The Body Shop.
Hittills till januari månad är nästan slut





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: