Mary kay

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - människor, foto - sommar, foto - övrigt
0
 
Tror inte att jag har lagt upp bilderna från då vi var hos Julia i somras på sminkkurs med Mary Kay produkter (orkar inte heller kolla. Efter det gick vi ut, åkte lite karuseller- jag åkte break dance för första gången, gick omkring överallt, pratade tills vi sen åkte hem och jag fick skjuts av Amelia innan hon, Julia M och Johanna åkte hem till Piteå. Snabb sammanfattning.
 
Imorgon ska jag på min första körlektion, efter det så har jag 15 min på mig att ta mig till skolan där vi ska ha skolfoto. Mitt sista skolfoto, någonsin! Så glad för att jag går i den klassen som jag går i, så många underbara människor!
 
Nu ska jag ta och sova (lol klockan är 05.05) i typ 2h innan jag ska upp igen... Sanna, du kan verkligen det här med att vända på dygnet och förstöra allt för dig!!
Hittills till Mary kay





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: