Förbannat långt höstlov över om 2h och 5min

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - mig själv, foto - sommar
0
Årets birthday selfie, haha
 
Sorgligt....
 
Den här sommaren har varit den värsta sommaren någonsin, och det är pga vädret! Piss regn varje dag.. Jävla nimbusstratus...
Sitter och gör sista minuten plugg med teorin då jag inte vill ställa mig uppe vid tavlan och sjunga elelr improvisera en dikt framför hela körskoleklassen imorgon efter skolan.
 
Tur att första dagen/första veckan är lugna, behöver VERKLIGEN en mjukstart! Första svårigheten är ju bara att kliva upp, sen att ta sig dit...

Ska nu läsa de 6 sidor jag har kvar, svara på de 2 sidor med frågor jag har kvar innan jag ska duscha och förbereda kläder och håret inför imorgon.
Hittills till Förbannat långt höstlov över om 2h och 5min





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: