- munbajsar -

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - övrigt, tankar & känslor
1
 
Har svenska grammatik prov på tisdag nästa vecka och jag förstår fortfarande typ ingenting även om jag har jobbat som fan med svenskan typ nästan varenda dag. Har försökt skriva en sammanfattning av allt i ett dokument vilket har hjälp som fan att förstå, och hjälper med uppgifterna. Men provet går ju ut på att man ska kunna allt utantill.. VAFAN!!! Bara att förbereda sig redan före provet inför ett omprov... Har typ bara klarat kanske 5 prov än så länge under min hela skolgång, det är fan dåligt! Och då har det varit så att jag just varit över gränsen. Eller som med SO provet i 7an med 42 frågor... jag var ett halvt poäng från att få godkänt!
Första provet jag fick godkänt på på första försöket var nog SO provet som jag inte ens pluggade till, och fick 17p där gränsen var 14p! Blev  överlycklig medans andra i klassen bah "neeej bara ett B, fan va dålig!" JAG BA YES INGET OMPROV!
Men... på första nk provet i 1an (gymnasiet alltså), man skulle alltså som vanligt svara enkelt på E frågorna, men jag bah, nej jag kommer inte kunna svara alls på C och A frågorna så jag skrev så komplicerat jag bara kunde på E frågorna, och det visade sig sen att jag enligt läraren låg på C nivå på E frågorna för att jag hade svarat på dom i det jag kallar för "anna-karins önskan". HAHA så lame...
A-k var alltså min no/matte/teknik lärare i 8an, och vad man än skrev så ville hon att man skulle utveckla det. Hon kommenterade hela tiden bah: "varför? och varför det då? och vad leder det till? och varför det då? och vad kan det leda till senare då? Hur då? varför då? varför gjorde dom så? osvosv... Så nu mera med alla uppgifter (såklart inte textil ämnerna) så tänker jag så där som att hon sitter och rättar uppgiften medans jag skriver. Detta ledde till mitt första A någonsin i svenskan. Jag vet att jag skryter om det så jävla mycket, men eftersom att jag alltid har just klarat nivån för E så blev jag helt överlycklig!
Nu blev det mycket... igen... haha
Hittills till - munbajsar -


Sofia Kihlström

Haha hade också en lärare i högstadiet som frågade varför och sådant hela tiden som gör att jag svarar på hennes frågor innan någon ens har frågat 😝

Svar: haha, ja men det är ju bra eftersom att då blir ju ens uppgifter svårare/bättre! :D
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: