hos pappa med 2 sovande "idioter" ;)

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
fan va äcklig bilden ser ut... blä
 
Nä, idioter är dom väl ändå inte.
 
Dagen började med att jag var så jävla uttråkad så jag laddade ner kim k's spel och blev besatt direkt. Jag som sagt till mig själv att inte ladda ner det spelet.
Sen har jag klippt hunden med Jonathan och vid åtta tiden gick jag till kvantum där jag mötte upp Josefin. Vi skulle köpa lite godis, läsk och något till frukost. Sen tog vi bussen till pappa och jag slog igång en film. Josefin somnade typ direkt. Sen kom pappa hem, även han somnade i soffan så jag har suttit här nu och hört båda sova över halva filmen.
Har redan hämtat ner täcken från vindan så att dom inte skulle vara så jävla kalla, så det är väl dags att fixa sängkläder. Är så snäll mot josefin så sover med henne i bäddsoffan istället för i mitt rum. haha
 
lol pappa låter som en frustande häst just nu.. Men jävlar om han snarkar så där jävla högt som han brukar.. då jävlar får han något slängt  mot skallen, för vi ska sova på andra sidan väggen.
Hittills till hos pappa med 2 sovande "idioter" ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: