I bite my tongue but I wanna scream out

| Postat i: SannaNilssonLidin
2
 
Sitter och dricker jordgubbs cupcake- te och är avundsjuk på Julia som sitter på flyget till London.
 
Idag har jag gjort "scheman/kallender" bara för att jag ska kunna hålla reda på allting. Tycker det är så svårt att ha en liten kallender som man vänder blad i och kunna uppfatta hur mycket tid man har på sig tills något man planerat in, ska hända om ni nu förstår vad jag menar. Jag brukar då göra en egen designad 'vad man nu kan kalla det' där man ser alla dagar på en månad, och då blir det typ lättare för mig att planera in saker osv.
 
Igårkväll for jag och fixade gymkort, sen for jag till pappa och lagade mat tillsammans med honom innan vi sen for till storheden och övningskörde. Är så less på vägarna där och vill prova lite nya utmaningar så det blir att köra typ vid kronan nästa gång.
 
Imorgon blir det gymmet på förmiddagen och sen blir det väl att redigera halloweenbilder om jag inte far ut och gör något med någon.
Hittills till I bite my tongue but I wanna scream out


Flisan

Fina bilder :)

Svar: tack så mycket! :)
Sanna


URL: http://fbb.blogg.se
Flisan

sv: så lite så :)


URL: http://fbb.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: