va?

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - blommor&natur
0
var ute och fotade för ett tag sen då snön kommit
Omöjligt att de har gått 3 dagar sen jag bloggade sisst?! lol trodde jag gjorde det senast idag typ...
Dagen bestod av orkester rep inför adventskonsert imorgon. Måste bara säga att jag älskar verkligen kännslan av att inte vara ensam i vår stämma! Vi är 6 altfioler och det känns så jävla skönt!!! Sitter dessutom på 3e raden, vilket jag aldrig gjort förut, just för att vi alltid är så få. Tycker att jag efter varje rep bara hamnar närmare och närmare kontrabasarna, och dom brukar vara låångt bakom där jag egnetligen brukar sitta så det känns konstigt men ändå skönt att inte få så mycket press på en att spela så att 2 personer hörs, om ni fattar..
Skulle egentligen till stan efter repet men det blev inte av för att jag är lat. Bussen går 1 gång i timmen och jag hade just missat bussen med 7 minuter, så tyckte det kändes onödigt att åka till stan halv 4. Bussen jag tar imorgon kommer göra att jag är framme i god tid innan samlingen vilket gör att jag kan köpa mina jeans då som jag ska ha på konserten. Snacka om sista minuten köp! Istället för att åka till stan så redigerade jag lite bilder. Hade inte så många. Måste fa ut och fota med någon nån dag! Har en som vill göra det men vi glömmer alltid bort att göra upp en tid hah.
 
Då har jag fixat håret halvt klart inför imorgon, har kläderna nästan redo, och sminket vet jag hur jag ska göra det (kommer knappt ha något eftersom att jag aldrig har smink på mig nå mer hah).
 
Gäller bara att ta sig upp i tid imorgon. heeh
Hittills till va?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: