wow

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - blommor&natur
0
ännu två bilder från Holland, fast lite mer vintage typ
 
3 inlägg på en dag.. Applåder Sanna!!
Vadå ap lådor? - pappa -_-
 
Idag har jag fått stå ut med 3 nationella prov i matte. Delprov B, C och D under 4 timmar.
Efter det gick jag hem och sattem ig på balkongen med brorsan klädd i en klänning, drack ett grönt te från Gotland som gjorde vattnet helt lila, löste korsord och sedan for jag till stallet.
Väl i stallet fick jag reda på att vi skulle endast vara två personer och Maria min ridlärare sa då att hon skulle köra slut på oss. Hon började med att säga att vi skulle ta bort stigbyglarna, fan.. Hatar det haha, har så dålig balans, men det är ju enda sättet att träna på balansen genom att rida utan stigbyglar. Nog om hästar.
 
Det jobbigaste med att sommaren närmar sig är att när jag ska sova så är det helt jäbla ljust i mitt rum vilket tid jag än går och läggar mig och jag älskar när det är helt kolsvart!
Och för det andra så är det endast repriser på TV, och sen så finns detabsolut INGENTING att se på tv. Bara en massa jävla debatter och matlagnings program.. Nä det blir ännu en kväll/natt framför youtube och swefilmer.
 
Imorgon blir det att träffa josefin, var ett tag sen!
Hittills till wow





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: