modevisning ~ Lost in paradise

0
Lost in paradise
HÄR kan ni även läsa en liten artikel om modevisningen. Det är mest bilder men ändå.. haha
Ulrika försökte verkligen få mig att visa min klänning i modevisningen! Hon frågade runt alla i klassen ifall dom ville ha på den men jag tyckte inte att det var nödvändigt. Om jag hade visat den så hade jag inte kunnat spela på våran sista konsert i onsdags för då hade jag varit tvungen att gå på kvällen.
 
Lite bilder..
ingen ville komma och kolla.. haha nädå
det är inte så man går julia.. lol
Julia, konstig som vanligt
måste bara säga att ljused och det ser verkligen verklighetstroget ut, men jag gjorde det på ps, typ nöjd lol
Johanna och Florence
Florence rollar, haha
Bild från NSD.. Julia med sin kroppsdräkt. Den blev gillad av många! hah
Hittills till modevisning ~ Lost in paradise





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: