så taggad!

| Postat i: SannaNilssonLidin
1
Börjar bli så taggad inför Holland resan!
Gjort klart 3 inlämningar och när jag skulle skicka in dom så såg jag att jag fått ett mail från kulturskolan och där stod det massor med information och det är riktigt nära nu! Har kollat upp städerna vi ska till och lite sånt, och det är verkligen ett vackert land! Iallafall av det jag sett på bild.. haha
Kommer skriva här vad vi kommer att göra för det är massor!
Förra gången vi reste, för två år sedan till Irland då hade jag en skit mobil så kunde inte uppdatera bloggen då. Nu har jag en iphone och har blogg.se appen så jag kommer kunna uppdatera + det blir säkert flera bilder på instagram också så det kommer inte vara dött här.
 
Måste jobba på som fan på textilen nu innan jag åker så att jag verkligen hinner göra klart allt där, och även i sv, eng och matten så måste jag se till så att jag ligger före innan jag åker så att jag slipper ta igen då jag kommer hem.
 
Hittills till så taggad!


Sofia

Det kommer bli grymt! Har du googlat på den där parken med tulpaner? Alltså wow!!

Svar: ja, det var nog det första jag gjorde. Det är helt sjukt hur mycket tulpaner det är där! kan inte vänta tills vi får se det :) minneskorten kommer nog att ta slut ;) haha
Sanna


URL: http://sofffiak.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: