When I close my eyes and try to sleep I fall apart, I find it hard to breathe

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - mig själv
0
- 5SOS
 
skolavslutningen i 9an, bara för att.. ser trött ut också haha
 
Gårdagen spenderades på stan med Josefin. Bild på vad jag köpt kommer troligtvis upp imorgon, men det blev en hel del ändå. Sen mot kvällen for jag och pappa ch handlade lite grejer som vi sedan for mde till farmor och väntade på att kusin Jenny och faster Monika skulle komma. Dom kommer nu vara här uppe i en vecka.
 
Nu ska jag fixa naglarna. Imorgon blir det IKEA, och sen troligtvis så blir det att vara med Jenny en stund också.
Hittills till When I close my eyes and try to sleep I fall apart, I find it hard to breathe





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: