somnar överallt

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Somnade i textilsalen under 3 timmars håltimmen. Sen somnade jag 2 gånger på mitt golv i mitt rum, sedan så somnade jag med skallen helt nedåt- alltså hakan på bröstet och nog gjorde det ont när jag skulle ta upp skallen igen, och sen så somnade jag på datorn.. Duktigt av mig.
 
Har jag varit trött idag eller?
Skickade en snap till amanda och hon bah "jävlar vilka påsar, gå och lägg dig" haha, ja det blir nog tidigt ikväll.
 
Vi var knappt några i skolan idag och eftersom att vi hade så lång håltimme så fick vi gå till hälsanshus och skriva på en lista hos inger och sedan gå hem och skita i idrottslektionen. När jag, Julia och Florence skulle gå dit så fick vi reda på att vi skulle vara i äventyrssalen och klättra. Vi bestämde oss för att vara med på den lektionen ensamma bara vi 3 och det var verkligen skit roligt! Jag är höjdrädd så det var satans läskigt och jag halvt skrek när jag skulle ner, och när jag klättrade upp fick jag typ panik och ville ner. Den första väggen som är den lättaste tyckte jag var nog läskig och jag ville inte göra det en gång till. När vi bytte till en annan vägg så körde jag ändå och jag klarade ännu högre upp, yey! Julia var ju helt jävla sjuk på att klättra! Hon har gjprt det många gånger förut och hon klättrade så jävla fort och vi kallade henne för spiderman bara för de haha.
När jag skulle lossa och släppa ner Florence så lyfte hälarna typ. Inger sa då hur jag skulle stå för att enklare hålla mig nere, alltså böja knäna och luta lite bakåt vilket verkligen hjälpte. Var sjukt läskigt ju när jag lyfte haha.
Roligt var det iallafall!
 
Har nu också haft utväcklingssamtal och då valde jag även mina individuella val. Sjukt nöjd ändå för har alltid velat ha den ena!
 
 
En ny design är på väg!
Hittills till somnar överallt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: