så skönt!

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
började skriva det här inlägget kl 4 men var tvungen att fara iväg till örnäskyrkan där vi först repeterade och sedan hade vi konsert. ÄNTLIGEN klarade jag av att inte skratta på saudi-arabien eller hur det stavas hahaha
Det gick mycket bättre än förväntat, och mitt jävla bess(?) trooor jag blev rätt, haha.
 
Det jag tänkte skriva om egentligen i det här inlägget var att kl 5 sattes betygen.. och klockan 3 satt jag en kvart med Ann-Marie och snackade om frågorna åde som jag skulle skicka in å jag fick jämföra mellan bytesrätt och öppet köp osv. Sen skickade jag in min uppsatts om Italien OCH NU HAR JAG LÄMNAT IN ALLT SOM JAG KAN HA LÄMNAT IN!!!!
Igår bestämde jag mig för att skriva avskedsord som alla andra i klassen har gjort, och jag hoppas Niilo har hunnit se den + min bokrecension som jag bara skickade in för att jag hade påbörjat den haha.
Skickade in allt jag kunde skicka in och jag gjorde dessutom samhällsekonomi provet idag muntligt med Mariana och trots att jag inte hade tränat ett piss så gick det bra! :)

Imorgon ska vi lämna in datorerna och eftersom att jag måste vara på stan 11.45 så ska mariana prata med Cattis(?) å säga att jag måste vara en av dom första som ska lämna in den.
Måste rensa klart datorn nu. Rensa historik osv hahaha + lite fler bilder sen är det bara att ta mammas tangentborrd rengörings grej och sedan måste jag sudda baksidan + ta bort nagellacken från enter, ,a ,s och comando(?) knappen HAHAHA lol
Har alltså en hel del att göra, så måste sätta igång :)
Hittills till så skönt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: