...

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Släpade med mig min fiollåda, min dator låda + min dator till skolan idag för att jag hade hört att man skulle ta med sig datorn åde även om man skulle köpa ut den, men det visade sig att jag inte behövde ens ta med mig datorn så det var jäävligt onödigt!
Fick även min klasströja idag och cid 11 så fort jag till stan för att vi violaster skulle spela våra solo låtar. Efter som att Yasmine hade fått reda på fel och kom efter att vi redan hade spelat dom 3 solo låtarna för att hon hade fått fel tid på när vi skulle spela, så vi spelade alla 3 solo låtarna en gång till sen + två orkester låtar och vi var typ 10 personer från orkestern men det var bara sommarpsalmen och det går en vind som det står på våra noter men jag vet att det är dom fyra första orden man sjunger i låten, lol kommer inte ihåg vad den egentligen heter. Tog bara 15624632 bokstäver innan jag satte punkt.
 
En random brusig bild från instagram
 
Hittills till ...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: